Etiketter

, , ,

Så ska jag dela med mig av den något mindre glamorösa sidan av att vara PT – den sönderhackade dagen.

Hade en PT-kund kl 7 i morse eftersom han vill träna innan han börja jobba. Sedan hade jag nästa PT kl 9 så det var helt ok. Men nu har jag en lucka fram till 14.00 när jag har nästa kund och sedan rullar på det och jag bör vara klar med sista kunden 20.30 idag.

Även om det är rätt trist när man inte lyckas fylla sin dag effektivt så finns det massor att fylla ut timmarna med. Jag ju till exempel lovat köra pilates på boll för en företagsklass, det var ett tag sedan jag gjorde det så jag kommer använda tiden till att sätta ihop den klassen.

Sedan blir det nog en runda på stan och en god hälsotallrik på Masters salladsbar och sväng inom Lush. Det finns alltid något kul som jag tycker att jag behöver på Lush. Livsfarligt för min plånbok att gå in där, borde nog inte få göra det utan en god man tror jag 😉

pilates på boll