Etiketter

, , , , ,

Så händer det som jag tror händer alla instruktörer och personliga tränare, man känner att man inte har något nytt att komma med. Just nu känner jag det som att jag säger samma saker hela tiden och gör samma övningar hela tiden.

Sitter och kollar på lite kurser på Aerobic weekends som jag vet har bra kurser. De har en del som hade kunnat vara kul att utbilda sig i, typ boxinstruktör eller funktionell träning med medicinboll. Något av detta hade varit kul för det är sånt som jag enkelt kan använda med mina pt-kunder och jag skulle också kunna köra klasser med det också om jag vill.

Fast främst är det för min egen skull, att få ny energi och ny inspiration att ”tänka utanför boxen”. Det tråkiga är bara att det kostar rätt mycket pengar, både kursen och jag förlorar inkomst när jag inte jobbar. Fast har suttit och läst lite på Ferratums hemsida och det verkar som att de kan hjälpa till med ett lån så det ska nog lösa sig i alla fall. Ska bara bestämma mig för vad jag vill göra.

Får nog sova på saken tror jag och ta beslutet imorgon istället.

box