Etiketter

, , , , ,

stukad fotJaha, då händer det som alltid förr eller senare händer alla som tränar, man får en skada. Det trista är bara att i mitt fall så är det inte ens träningsrelaterat 😛 Så jäkla klantig. Tänkte jag skulle göra mig till lite sist vi var ute och ha skor med lite högre klack. Alla skor som inte är träningsskor har väl i princip hög klack eftersom jag inte är van.

Så när vi skulle gå hem efter att ha varit ute så trampar jag ju självklart snett och vrickar till foten rätt ordentligt. Och nej, jag var inte full om du tror att det var därför det hände 😉 Kan inte ens skylla på det, kan bara säga att jag är klantig.

Så nu i helgen har jag använt min vetekudde och is som jag har varvat om vart annat för att få igång en bra cirkulation som gör att det läker fortare.

Det positiva med det hela är ju att nu har jag kunnat kolla på alla serier som folk har sagt att jag måste se. Helt hooked på The Good Wife och Chicago PD just nu 🙂