Etiketter

, ,

Tar en paus och bloggar lite för att rensa hjärnan från alla TRX-övningar som jag sitter och googlar nu. Tänkte att jag skulle sätta ihop ett nytt pass och köra i mellandagarna som är lite enklare än det som jag gör nu.

Hittade ett klipp på en tjej som har väldigt bra övningar. Blev väldigt inspirerad av piken med bosuboll. MEN så var ju tanken att göra passet lite lättare än vanligt och de enda övningarna som inspirerar mig just nu är de som är svårare än de som jag har i passet jag kör idag. Det var ju inte riktigt tanken 😉

När julschemat sätter igång så är det ju betydligt mindre klasser som medlemmarna kan välja på och de medlemmar som alltid går på pass ”tvingas” testa nya pass. Vilket egentligen är bra för ibland tror ju folk att en klass inte är för dem bara för att de aldrig har testat den.

Så detta är perfekt för dem! För den 23 december är bara ett pass på schemat förutom spinning och det är mitt TRX-pass. Så för de medlemmar som endast vill göra gruppträning så är detta ett perfekt tillfälle att få dem att kliva utanför sin trygghetszon. Vill de träna den 23 december så har de spinning eller TRX att välja på 🙂

trx